ČAKALNA DOBA


 

  Pacient se lahko uvrsti na čakalni seznam:
     - po telefonu oz. mobitelu v ordinacijskem času  
     - po e-pošti  
     - osebno v ambulanti v ordinacijskem času  
     - po pošti  
   

  Na podlagi ZPacP- B (Uradni list RS, št. 177/20 z dne 1.12.2020) je veljavnost delovnega naloga s stopnjo

  nujnosti:

   - zelo hitro :          7 dni

   - hitro in redno:   21 dni od datuma izdaje.

 

  Najdaljše dopustne čakalne dobe so določene po Pravilniku o naročanju in upravljanju čakalnih seznamov ter

  najdaljših dopustnih čakalnih dobah, ki ga je izdalo Ministrstvo za zdravje 1.8.2024:

  - stopnja nujnosti zelo hitro:  30 dni

  - stopnja nujnosti hitro:          90 dni

  - stopnja nujnosti redno:      180 dni

 

  Čakalna doba je odvisna od zasedenosti terminov, zato se spreminja. Zaradi prevelikega povpraševanja po

  fizioterapiji ne moremo zagotoviti storitev znotraj najdaljše dopustne čakalne dobe.

  Aktualno čakalno dobo lahko preverite na spletni strani: https://cakalnedobe.ezdrav.si/

 

 ODJAVA S TERAPIJE (15b členZPacP-A)

 

  (2) Pacient ali v njegovem imenu njegov ožji družinski član lahko brez navajanja razloga odpove termin

  najpozneje 10 dni pred izvedbo zdravstvene storitve in sicer le en krat v okviru iste napotitve in le v okviru

  napotitve hitro ali redno. Poznejša odpoved termina je dopustna le iz pacientovih objektivnih razlogov, ki jih

  določi minister, pristojen za zdravje, pri čemer pacient razlog za odpoved sporoči pisno. Po preteku 30 dni od

  termina odpovedni mogoča niti v primeru pacientovih objektivnih razlogov.

 

  (3) Če pacient ne pride na termin in termina ne odpove v skladu s prejšnjim odstavkom (neopravičena

  odsotnost), se ga črta s čakalnega seznama in napotna listina preneha veljati. Če je pacient neopravičeno

  odsoten na enem izmed terminov v okviru iste napotitve, se zdravstvena obravnava v okviru te napotitve

  konča. Pacient se lahko na čakalni seznam za to zdravstveno storitev pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti

  znova uvrsti šele po poteku treh mesecev od termina, na katerem je bil neopravičeno odsoten. Rok iz

  prejšnjega stavka ne velja, če izvajalec zdravstvene dejavnosti presodi, da taka omejitev neposredno ogroža

  pacientovo zdravstveno stanje ali zdravstveno obravnavo. Določbe prejšnjega, tega in šestega odstavka tega

  člena glede termina se smiselno uporabljajo tudi za okvirni termin. (4) Izvajalec zdravstvene dejavnosti zaradi

  izvedbe zdravstvene storitve in upravljanja čakalnega seznama vzpostavi stik s pacientom, ki je uvrščen na

  čakalni seznam, če je pacient sporočil kontaktne podatke (e-naslov ali telefonsko številko) ali če jih izvajalec

  že ima.

  15.c člen

  (črtanje s čakalnega seznama)

 

  (1) Izvajalec zdravstvene dejavnosti v mreži izvajalcev javne zdravstvene službe pacienta črta s čakalnega

  seznama v naslednjih primerih in rokih: - smrt pacienta: po pridobitvi take informacije ob ažurnem

  pridobivanju podatkov iz centralnega registra podatkov o pacientih, - želja pacienta po črtanju s čakalnega

  seznama: v 24 urah od izražene želje, - pacientova zavrnitev izvedbe zdravstvene storitve: v 24 urah od

  zavrnitve, - zdravstveno stanje pacienta ne omogoča izvedbe zdravstvene storitve, zaradi katere je uvrščen

  na čakalni seznam: v 24 urah od ugotovitve lečečega zdravnika o takem stanju, - neopravičena odsotnost od

  termina: v 24 urah od termina, - druga ali katera koli naslednja uvrstitev na čakalni seznam za isto

  zdravstveno storitev

  (peti odstavek 15. člena tega zakona): v 24 urah od ugotovitve o naknadni uvrstitvi.

 

  (2) V primeru črtanja iz razlogov, navedenih v prejšnjem odstavku, se napotna listina vrne izdajatelju napotne

  listine (stornira) z navedbo razlogov. Razlog za črtanje se navede tudi na čakalnem seznamu.

 

  (3) O črtanju s čakalnega seznama iz razloga iz druge, tretje, četrte, pete ali šeste alineje prvega odstavka

  tega člena se obvesti tudi pacienta, in sicer v treh dneh od črtanja.

 

  (5) Kadar se po opravljeni zdravstveni storitvi ugotovi, da je bila napotitev neutemeljena ali na napotni listini

  nepravilno določena stopnja nujnosti, se izdajatelju napotne listine zagotovi povratna informacija s presojo

  utemeljenosti napotne listine oziroma utemeljenosti prvotno določene stopnje nujnosti.

 

Vse pravice pridržane. © 2024   |   FIZIO.BK FIZIOTERAPIJA d.o.o.   |   fizio.bk@siol.net